niedziela, 19 października 2014

Zimowe zapachy

Jesień za oknem, a ja już testuje zapachy zimowe. Co ja więc zimą będę palić? Kwiatki? Nieważne! Ważne, żeby ładnie pachniało. 
Ostatnio miałam dylemat Season of Peace z Yankee, czy Winter Wonderland z Village. Padło jednak na Village i wpakowałam do kominka sampler (czy też świeczkę votive, jak kto woli) do kominka.

Votive świeczka zapachowa Village Candle Winter Wonderland

Winter Wonderland spodobał mi się od pierwszego powąchania na sucho. Świeży, rześki, zimowy zapach. Wyczuwa się w nim nuty drzewa iglastego, zaprawione cedrem i słodkimi cytrusami. Skojarzył mi się ze spacerem w zimowy dzień po lesie, po skrzypiącym śniegu. Aż mi nos zmarzł :)


Hmmmm..... na kominku się nie skończy... Musi być świeca na święta :)


Świece Village Candle możecie kupić



 

2 komentarze:

  1. już mi się podoba ten zapach, nuty drzewa iglastego, zaprawione cedrem - musi pachnieć fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetny i tak realny, że aż nos marznie :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...