sobota, 5 grudnia 2015

Muzycznie... Nathalie Imbruglia - Male

Kocham książki, i kocham muzykę i jeszcze kocham pachnące świece :) Trochę pasji mam w swoim życiu lub jak to mówi moja rodzina - fisiów. Ostatnio często słucham płyty Nathalie Imbruglia - Male, zamówionej jakiś czas temu w Empiku

Male - Imbruglia Natalie

Nathalie Imbruglia jest australijską wokalistką, która wydała kolejną, piątą już płytę. Zaczynała jako aktorka w serialu Przyjaciele. Potem, w 1997 roku wydała singla zatytułowanego Torn, który był coverem zespołu Ednaswap. Jej płyty sprzedawałay sie w ogromnych ilościach egzemplarzy zyskująć tytuły platynowych płyt.

W lipcu 2015 roku na rynek trafiła najnowsza płyta, Male, zawierająca 12 fantastycznych utworów. Nathalie czaruje swoim kobiecym, rozpoznawalnym głosem, i porywa słuchaczy. Płyta stanowi zbiór coverów słynnych wokalistów-mężczyzn, takich jak Josh Pike, Tom Petty, Neil Young,  The Cure, Daft Punk, czy mój ulubiony Damian Rice.

Zaskoczył mnie kawałek The Cure - Friday I’m In Love, który bardzo lubię, a w wykonaniu Nathalie zyskał zupełnie nowe oblicze, delikatne i kobiece.


Nie inaczej było z utworem Damiena Rice'a - Cannonball, który uwielbiam całym sercem i mogę słuchać godzinami. 


Męskie utwory w wykonaniu Nathalie zyskują nowe brzmienie, ale nic nie tracą na swej urodzie. Słucham tej płyty z uśmiechem na ustach, delektuję się nią i serdecznie ja polecam wszystkim. Są tutaj i kawałki z pazurem, jak i romantyczne ballady - fantastycznie zaśpiewane i zaaranżowane.

Polecam serdecznie płytę Nathalie Imbruglia - Male  - na pewno będzie fajnym pomysłem na prezent świąteczny :)


Płyty Nathalie Imbruglia możecie kupić na 

Sklep internetowy empik.com



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...