sobota, 16 stycznia 2016

Empikowe podsumowanie roku 2015

Rok 2015 się zakończył - czas więc na jego podsumowanie. Kulturalne podsumowanie roku znajdziecie na empik.com - jest tam przegląd literatury, muzyki, filmu, czyli tego, co się podobało i najlepiej sprzedawało z zakresu sztuki oraz popkultury.

Sklep internetowy empik.com

Czy wiecie, że erotyki i kryminały były największymi zeszłorocznymi bestsellerami książkowymi, a z filmów najchętniej sięgaliśmy po polskie kino i najbardziej pokochaliśmy pewnego chirurga...? Czy domyślacie się, kto stanął na muzycznym podium tuż za Adele? Co dali nam wielcy twórcy w tym roku, a o jakich debiutach i nagrodach było głośno? Jak odbieraliśmy bajki i prawdziwe historie? Co było sprzedażowymi hitami i zaskoczeniami?

O wszystkich tych tematach możecie przeczytać - TUTAJ 

Mnie zainteresował oczywiście książkowy Top Empiku - osobiście wytypowałabym inne pozycje, ale przynajmniej widać tutaj preferencje Polaków.


Świetnie sprzedawały się również kulinarne pozycje ("Jadłonomia"; "Moje wypieki") i poradniki ("Ukryte terapie", "Magia sprzątania", "Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały"). Czytelnicy pokochali książki kreatywne ("To nie książka" ) i... kolorowanki, które wspinały się na szczyty bestsellerów na równi z powieściami. Najpopularniejszą interaktywną książką dla dzieci okazało się "Naciśnij mnie".

Intrygujący jest muzyczny Top Empiku, na który zajrzałam z wielkim zaciekawieniem. I jakoś nie wywoł mojego wielkiego zdziwienia, bo Adele gości już na mojej półce, a moja córka słucha bez końca One Direction.


W raporcie Empiku znajdziecie również TOP filmowy


Co przyniesie nam nowy rok 2016? 
Bardzo jestem go ciekawa :) zaczął się naprawdę ciekawie literacko....

Zaglądajcie na www.empik.com, gdzie można przeczytać wiele ciekawych informacji  o kulturalnych nowościach, premierach i kolejnych bestsellerach.

1 komentarz:

  1. W sumie bez zaskoczeń - w każdej kategorii tytuły, o których było najgłośniej.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...