poniedziałek, 9 października 2017

PartyLite Signature

Uwielbiam, kiedy cały dom ładnie pachnie. Ostatnio z przyjemnością korzystam z dobrodziejstwa, jakie dają trzyknotowe świece Signature PartyLite . 


Świece z trzema knotami są bardzo wygodne w użytkowaniu, bardzo równo się wytapiają i dają cudowny zapach na wiele godzin. Są bezproblemowe i jak cudownie wyglądają - stanowią ozdobę same w sobie. Moja kolekcja liczy ich kilka i wszystkie są trafione - mają piękne, oryginalne i przede wszystkim trwałe zapachy, które czuć w całym domu.


W paczce ambasadorki dostałam Pink Grapefruit, już wcześniej "czaiłam" się na ten zapach, bo jestem wielbicielką świeżaków, szczególnie owocowych. I to był strzał w 10 - Ewa z PartyLite Warszawa znakomicie zna mój gust i w ciemno wie, co mi się spodoba. Wierzę w jej rekomendacje i chętnie testuję nowe zapachy.


Pink Grapefruit rozjaśnił mój dom podczas braku światła spowodowanego przez orkan Xawery - było przyjemnie i pachnąco i nie zaskoczył mnie brak światła, bo świeca już się paliła :) :) :)
Świeca pachnie przepięknie - jest świeża, owocowa, a przy tym ma kremowe, otulające nuty. 
Dla mnie rewelacja !


W moich zasobach z nowości na uwagę zasługują Blackberry Cedar Leaf - cudowne nuty iglaków złamane słodyczą jeżyn, to mój faworyt na zimę - już zamówiłam kolejny słój.

Na półce stoją również, przetestowane już w formie wosków, White Amber - piękny, perfumowany i bardzo elegancki zapach i świeży, owocowy Persimmon Cider, który aktualnie palę w postaci samplerów i są one doskonale wyczuwalne w pokoju.

 

Polecam wam serdecznie produkty PartyLite na ponure zimowe i jesienne wieczory - znajdziecie tutaj szeroką gamę pięknych zapachów, które umilą Wam czad podczas lektury książek.

Jeśli chcecie spróbować zapachów PartyLite - polecam Ewę z PartyLite Wyposażenie wnętrz Warszawa, znakomitą konsultantkę, niezawodną i zawsze gotową do działania.


1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...