wtorek, 26 stycznia 2021

12/2021 Sezon drugi - Max Czornyj

CHCIWOŚĆ PROWADZI PROSTO DO PIEKŁA. POWINNIŚMY TO WIEDZIEĆ.
Uwaga! Takiego reality show jeszcze nie było! Premiera już w najbliższy piątek. Tego nie możecie przegapić! Ewa dostaje zaproszenie do udziału w reality show, którego pierwszy sezon zakończył się tragedią. Dlaczego spośród tysięcy chętnych wytypowano właśnie ją? Co ma wspólnego z kobietą, która w nim wystąpiła? Co jest prawdą, a co fałszem w domu  bserwowanym przez setki kamer? Oglądajcie uważnie drugi sezon. Obowiązuje tylko jedna zasada: brak zasad. 

Okładka: miękka
Ilość stron: 408
Wydawnictwo: FILIA

Czornyj to wciąż mój faworyt na rynku polskich autorów thrillerów! Przeczytałam Sezon drugi ze smakiem i wielką przyjemnością, a czyta się błyskawicznie! Autor nie ważne, jakiego tematu się złapie zawsze wychodzi mu naprawdę świetna książka. Kiedy zaczęłam czytać Sezon drugi, gdzie motywem przewodnim jest reality show, w pierwszej chwili pomyślałam - ale to już było... Jednak czym dalej czytałam, tym było lepiej i nie znajdziecie tutaj żadnego porównania do innych książek o tej tematyce. Tutaj jest zemsta i to w wykonaniu mistrza, zaplanowana w szczegółach i zrealizowana w sposób zupełnie niesztampowy.
 
Ewa i Michał dostają zaproszenie na spotkanie w sprawie udziału w reality show. Co prawda regulamin raczej odstręcza niż zachęca do uczestnictwa, jednak oboje nie mają nic do stracenia, a do zyskania całkiem przyjemną sumkę. Mają przez rok żyć ze sobą jak mąż z żoną, we wszystkich tego aspektach, pod obstrzałem kamer i ocenami widzów. To ma być drugi sezon, bowiem pierwszy skończył się tragicznie i główna bohaterka, Sara, zginęła tragicznie. Pierwszy sezon to była Sara i Adam, którzy faktycznie zakochali się w sobie, jednak finał ich historii był tragiczny. Teraz nadchodzi sezon drugi z nowymi bohaterami, Ewą i Michałem. Oboje mają za sobą ciężkie życiowe przejścia, stracili bliskie osoby i jest to dla nich odskocznia od rzeczywistości. Na miejscu okazuje się, że nie wszystko jest tak piękne jak im się zdawało, a Michał ma wręcz obsesję na punkcie pierwszego sezonu i Sary. Jak to wpłynie na jego relacje z Ewą, w pełnej izolacji domku w lesie??? Co odkryją podczas pobytu w domu Wielkiego brata? Przekonajcie się sami!

Sezon drugi to intrygujący thriller, który wbija w  fotel i nie można się od niego oderwać. Jest lekko napisany, a przy tym intrygujący, ponieważ fabuła toczy się dwutorowo i odbieramy pobyt w izolacji na przemian oczami pary z pierwszego i drugiego sezonu. Finał zaskakuje i szokuje, a przy tym pokazuje, do czego jest zdolny człowiek pragnący zemsty. Polecam gorąco!

 


 

2 komentarze:

  1. Ja na razie czytałam jedną książkę autora i nie zachwyciła mnie, ale chyba sięgnę, po ,,Sezon drugi", ponieważ ciekawie o niej piszesz.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam thrillery, a skoro ten wbija w fotel, to jestem na tak zdecydowanie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...