czwartek, 8 maja 2014

Dzisiaj wąchamy... Loves me, loves me not

Kochać, czy nie kochać? Oczywiście, że należy kochać woski Yankee Candle :)
Niby takie małe, niepozorne, a dają tyle radości i tworzą niepowtarzalny nastrój.
Dzisiaj zaserwowałam sobie popołudniowo-wieczorne lenistwo przy wosku Loves me, loves me not. 


Bardzo mi się podoba. Jest taki wiosenny, przyjemny, prawdziwy stokrotkowy zapach. Odniosłam wrażenie jakbym znalazła sie na łące wśród kwitnących stokrotek, na soczystej trawie - bardzo świeży, wiosenny zapach. Patrząc na zmieniającą się jak w kalejdoskopie pogodę, sama sobie wyczaruję wiosnę :)


Zapalam go już kolejny raz, pierwszy raz towarzyszył mi przy lekturze Rzek Londynu.
Loves me, loves me not to klasyczny, świeży zapach. Każdy biały wosk, ktory rozpakowuję trafia w mój gust. 

 Teraz czas przetestować i zamówić te owocowe woski, bardziej kolorowe 
- może lato przywołam zapachem ? Spróbować nie zaszkodzi!



Oryginalne woski Yankee Candle możecie kupić 


Sklep internetowy Goodies.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...