czwartek, 5 października 2017

PartyLite - niespodzianka :)

Jak już wcześniej pisałam, zostałam ambasadorką marki Party Lite i zima mi nie straszna :)


Zapowiada się pachnąca i przyjemna - kominek, świeca zapachowa, aromatyczna herbata i dobra książka - to zestaw, który lubię najbardziej. A co Wam towarzyszy podczas czytania?
U mnie zawsze coś pachnie - świeca, wosk w kominku, tealighty - bardzo lubię światło świec i otaczam się nimi :)  



Ostatnio otrzymałam paczkę ambasadorki - fantastycznie pachnącą! Wewnątrz znajdował się kalendarz adwentowy, gdzie zamiast czekoladek znaleźć można tealighty wielu zapachach. Oprócz kalendarza w paczce znalazłam patyczki zapachowe - bardzo trwałe i rewelacyjnie pachnące, soczyste , owocowe o zapachu owoców kaki. Była też trzyknotowa świeca o zapachu Pink Grapefruit i mój własny zakup - świeca Blackberry Cedar Leaf - fantastyczny zapach na zimę :)


Świece PL z trzema knotami palą się bezproblemowo, a zapachy są bardzo wyraziste i trwałe. Kilka świec już wypaliłam, a kilka jeszcze posiadam w swej kolekcji. Mają znakomitą jakość i bardzo dobrą cenę. Bez żalu rozstałam się z Yankee Candle na korzyść Party Lite.


W paczce ambasadorki znalazłam jeszcze uroczego reniferka - podstawkę pod tealighty - przesłodki :) Był też zimowy katalog PL - czeka nas pachnąca i piękna zima! Oprócz świec, wosków, tealightów, czy patyczków, znajdziecie tam przepiękne akcesoria - świeczniki, podstawki, kominki - idealne na prezent dla bliskich. Ja z przyjemnością skorzystam z tej oferty przed świętami - a Wam polecam :)

Promocje i aktualną ofertę PartyLite znajdziecie TUTAJ - polecam Ewę - jest znakomitą konsultantką!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...