poniedziałek, 27 lipca 2020

102. Moje bardzo włoskie wakacje - Sue Roberts

Idealna komedia romantyczna na poprawę humoru. Uroczy pensjonat, układanie sobie życia na nowo oraz przystojny Włoch. Czy to przypadkiem nie brzmi za dobrze, żeby mogło być prawdziwe? Kiedy Gina przyjeżdża nad jezioro Como, setki kilometrów od swojego dawnego życia w Lake District w Anglii, zastanawia się, czy nie porywa się przypadkiem z motyką na słońce. Jednakże praca u Fabio i prowadzenie jego pensjonatu nad jeziorem jawiły się jej od początku jako niepowtarzalna okazja. Po tym, kiedy jej życie w tak tragiczny sposób wywróciło się do góry nogami, w efekcie łamiąc jej serce, rozpaczliwie potrzebowała jakiejś odmiany. A że Fabio miał do tego powierzchowność tak miłą dla oka… Pobyt tutaj to nie tylko malownicze góry, pizza i prosecco. Rozpadający się pensjonat, który Fabio odziedziczył po swojej rodzinie, wymaga solidnego remontu. Czy Gina poradzi sobie z takim wyzwaniem? Gdy Gina i Fabio pracują ramię w ramię, zaczyna między nimi iskrzyć. Fabio jednakże skrywa pewien sekret, którego obawia się wyjawić. Gina z kolei musi dojść do ładu ze swoją przeszłością. Czy sercem powróci do rodzinnych stron, czy może życie w pełnym słońcu – z bardzo przystojnym Włochem u boku – jest właśnie tym, czego teraz potrzebuje? 
 
Format: ebook
Ilość stron: 338
Wydawnictwo: Świat Książki
 
Moje bardzo włoskie wakacje to świetna książka na urlop :) Nie tylko zabawna, to w dodatku niezwykle klimatyczna, bardzo włoska - co lubię i pełna uczuć! Ja zabrałam ją na mój krótki urlop nad morzem i z przyjemnością przeczytałam. Doskonale się przy tym bawiłam i poczułam jakbym sama była nad jeziorem Como w moich ukochanych Włoszech.

Bohaterką powieści jest młoda kobieta, Gina, właścicielka pensjonatu w Lake District w Anglii. Przygotowała go z mężem i włożyli w ten obiekt całe swoje serce, jednak on zginął w wypadku i teraz prowadzi go z siostrą i pomocą rodziny. Pensjonat jest niewielki, ale urokliwy i stanowi sens jej życia. Pewnego dnia jednym z jej gości zostaje młody właściciel pensjonatu nad jeziorem Como we Włoszech, Fabio. Odziedziczył go po zmarłej babce i nie bardzo wie, jak się zabrać za jego przebudowę i odświeżenie. Wsparciem ma być jego włoski wuj, który w Anglii ma swoją restaurację. Fabio zdobywa serce Giny i zaprasza ją do siebie, aby pomogła mu stworzyć niezapomniane miejsce dla gości we Włoszech. Kobieta z radością go odwiedza i razem tworzą mały włoski raj, ale żeby nie było tak słodko - pojawia się w tle była narzeczona Fabio, co sprawia, ze Gina umyka ze złamanym sercem.... Czy ten związek na odległość ma jakąkolwiek przyszłość???

Przeczytajcie koniecznie Moje bardzo włoskie wakacje - na pewno was wzruszą i rozbawią! Stanowią idealną wakacyjną lekturę - polecam gorąco!


Książka dostępna jest w formacie e-book na Legimi.pl

3 komentarze:

  1. O takiej lekturze marzę od dawna, więc mam nadzieję że wkrótce się z nią zapoznam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealna książka na lato. Ja jeszcze w tym roku nie czytałam typowo wakacyjnej powieści, więc kto wie.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...