poniedziałek, 11 października 2021

116/2021 Piekielna ortografia - Aneta Jadowska

Setka duchów naćpanych demoniczną energią? Do takich spraw sam szaman nie wystarczy. Oto wiedźma Dora Wilk, demon As, diabeł Miron, szaman Witkacy i jego duch opiekuńczy Sęp w piekielnie uroczym opowiadaniu – dla fanów Serii Szamańskiej i nie tylko. Co czeka na Witkacego i jego pomocników w zadbanej, niewinnie wyglądającej kamienicy? Nie na wszystko będą przygotowani! Opowiadanie łącznikowe między 2 a 3 tomem szamańskiej trylogii, które można czytać jako niezależną historię Dory i Witkaca.

Format: ebook
Ilość stron: 56
Wydawnictwo: SQN
Cykl Szamański

Anetę Jadowską i jej bohaterkę Dorę Wilk - kocham miłością pełną, i nawet seksowny Miron schodzi tutaj na dalszy plan:) Uwielbiam, zarówno cykl o Dorze Wilk, jak i o Witkacym, oba mnie niezmiennie bawią i wprawiają w doskonały humor. Ich perypetie i stałe pakowanie się w kłopoty sprawiają, że czyta się je jednym tchem przerywając wybuchami śmiechu. Czytam wszystko, co wychodzi spod pióra pani Anety i niezmiennie mnie zachwyca - już jestem uzależniona i na każdą porę roku mam swoje ulubione utwory tej Autorki. W jej przypadku nie gardzę krótkimi formami literackimi, za którymi generalnie nie przepadam, ale dla Jadowskiej robię wyjątek  i nigdy mnie nie zawiodła :)

Tym razem trafiłam na opowiadanie wydane w formie ebooka pt. Piekielna ortografia, na którego początku wita nas Dora Wilk wstająca z wózka inwalidzkiego, na którym przebywała lecząc nogę na polecenie Jemioły. I już ta scena wywołała uśmiech na mojej twarzy a potem rollercaster ruszył i było piekielnie dobrze :) Zjawił się Witkacy i jego mentor Sęp, Miron i  As, a ich zadaniem było odesłanie w zaświaty naćpane magią duchy. Było nerwowo, było strasznie, ale było też zabawnie za sprawą piekielnych warchlaków i zaklęć tworzonych całkiem nieświadomie przez dyslektyka. Jeśli chcecie poznać szczegóły - zapraszam serdecznie do lektury! Naprawdę warto n:)



Książki dostępne  w formacie e-book na Legimi.pl

2 komentarze:

  1. Tym razem odpuszczam. Nie moje klimaty czytelnicze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twórczość tej autorki mam gdzieś z tyłu głowy, ale jak na razie nie jest mi z nią po drodze.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...