środa, 30 maja 2018

Marionetka - Amo Jones

Drugi tom długo wyczekiwanej serii Elite Kings Club. Życie Madison jest w niebezpieczeństwie. Dziewczyna poznała sekrety chłopaków z tajemniczego klubu i teraz może zapłacić za to życiem. Już wie, że musi uciekać i to jak najszybciej i jak najdalej. Pytanie, czy jest miejsce na świecie, gdzie może się skryć, szczególnie przed przywódcą klubu, któremu być może oddała już część swojego serca? Drugi tom niebezpiecznie fascynującej serii Elite Kings Club!
„Teraz jestem tylko zepsutą zabaweczką, nie da się mnie naprawić”.

Format: e-book
Ilość stron:   280
Wydawnictwo: Kobiece
Cykl: Elite Kings Club tom 2

Marionetka to książka,na którą bardzo czekałam. Po pierwszym tomie cyklu Elite Kings Club czuła ogromny niedosyt i bardzo byłam ciekawa, co stanie się ze Srebrnym Łabędziem w świecie zdominowanym przez Królów. Tajemnicze bractwo nie odpuszcza, a Madison czuje ogromne zagrożenie, które sprawia, że postanawia uciec Towarzyszy jej wierna Tatum - pozazdrościć przyjaciółki :) Wyjeżdżają do Nowej Zelandii, gdzie usiłują poukładać życie na nowo bez Królów i ich towarzystwa. Madison mimo wszystko tęskni za Bishopem, a Tatum za Nate'em.

Bishop nie spuszcza ręki z pulsu i odzywa się do dziewczyn, co powoduje ich panikę i kolejną ucieczkę - oczywiście Bishop doskonale wie, co się dzieje i przyjeżdża po dziewczyny, aby zabrać je do domu. Gra toczy się dalej, jest niebezpiecznie i mrocznie, a w głowie Madison pojawiają się przebłyski z przeszłości, którymi nie dzieli się z nikim. Spotyka na swojej drodze kolejna osobę, Zaginionego Chłopca o imieniu Deamon, który okazuje się jej bratem. Nie powinna ufać nikomu, ale chce zaufać jemu. Nie jest to dobry pomysł i doprowadza ją do wizyty w szpitalu. Jednak kluczowe okazuje się spotkanie z ojcem Bishopa.... Życie Silver znowu rozpada się jak domek z kart i nie tylko jej....

Cóż Marionetka się skończyła, a ja nadal nie wiem, co będzie z Madison. Autorka doskonale potrafi pisać i dozować napięcie. Kilka odkrytych kart w drugim tomie powodowało lawinę niewiadomych i znowu trzeba czekać na kolejny tom Elite Kings Club...  Mój niedosyt rośnie i jestem zła, z e to już koniec, Ten cykl jest naprawdę znakomity i już nie mogę doczekać się kolejnego tomu tej niegrzecznej i mrocznej opowieści o Srebrnym Łabędziu. A Wam serdecznie polecam ten cykl!!!


Książka dostępna jest w formacie e-book na Legimi.pl


2 komentarze:

  1. Pierwszy tom bardzo pozytywnie mnie zaskoczył, zwłaszcza, że nie przepadam za tego rodzaju książkami. Powiem szczerze, że sięgnęłam po nią ze względu na okładkę. Marionetka czeka na półce w kolejce ;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...