niedziela, 11 kwietnia 2021

40/2021 Ropuszki - Aneta Jadowska

Nie wszystko, co dobre musi się kończyć!  Idealna pozycja dla tych, którzy tęsknią za Thornem, Dorą Wilk i całą jej wesołą kompanią!  Humor, przygoda i Wasi ulubieńcy w nowej porcji opowieści.  Jak nastoletnia Dora poznała Leona? Jak wygląda muzyczny pojedynek nekromantów? Co się dzieje, gdy anioł zagłady wpada do miasta w ramach urlopu? Od wizyty w egipskich zaświatach po huczne wilcze wesele. Tego po prostu nie możecie przegapić – każdy dzień w Thornie to nowa przygoda! Twarda oprawa, zachwycające ilustracje Magdaleny Babińskiej i prawie 800 stron niesamowitych opowiadań!

Format: ebook
Ilość stron:  758
Wydawnictwo: SQN

 Ropuszki to zbiór opowiada zawierający w jednym tomie wszystkich moich bohaterów - uwielbiam Dorę Wilk, kocham ją pełną miłością i przeczytałam ten tom opowiadań z uśmiechem na ustach i błogością - a przecież wiecie,  że generalnie nie przepadam za opowiadaniami. Jednak opowiadania z wydaniu Anety Jadowskiej to majstersztyk !

Oprócz miłości do bohaterów jej książek, z Anetą Jadowską łączy mnie wzrost (duże jesteśmy !) oraz miłość do  muzyki mocnego brzmienia - i tutaj też nasz gust jest zbieżny :) i to mocno. Dlatego też łezka mi się zakręciła w oku i jeszcze mocniej ją pokochałam po przeczytaniu opowiadania o zmarłych muzykach - Lemmy'm z Motorhead, Chrisie Cornellu, Davidzie Bowie, a nawet pojawił się Johny Ramone - miód na moje uszy i oczy. 

Cudowne opowiadania z tomu Ropuszki doskonale uzupełniają dotychczasową twórczość Anety Jadowskiej i zaklejają białe plamy i wymazują domysły. Świetnie się je czyta - dowcipne dialogi, zabawne sceny, ale i mocne wrażenia - wszystko to znajdziecie w książkach Anety Jadowskiej - dla mnie to mistrzyni powieści magicznej w Polce - polecam gorąco!

 

Książka dostępna jest w formacie e-book na Legimi.pl

 

2 komentarze:

  1. Na razie czytam drugi tom o Dorze Wilk, ale już przeglądałam i widziałam, że w nowym wydaniu Ropuszek jest przedstawiona chronologia.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...