poniedziałek, 12 września 2022

117/2022 Zimowe Żuławy. Beata - Sylwia Kubik

Wiatr hula po otulonych śniegiem Żuławach zaglądając w okna mieszkańców szykujących się do świąt. Niektórzy, pochłonięci przez świąteczny rozgardiasz, z radością wypatrują pierwszej gwiazdki i gwarnych spotkań przy wigilijnym stole. Są jednak i tacy, których samotność w czasie świąt staje się dotkliwsza. 
Jednak święta to przecież czas magii, pięknych marzeń i ziszczonych życzeń. Czasem wystarczy otworzyć serce i pozwolić im odnaleźć do siebie drogę. Czy w otoczeniu pięknych żuławskich krajobrazów, w czasie najpiękniejszych świąt w roku, wszystkie serca napełnią się miłością?

Format:ebook
Ilość stron: 384
Wydawnictwo: Filia

Zimowe Żuławy to moja pierwsza w tym roku zimowo-świąteczna opowieść:) I nie mogłam czekać do świąt, bo bardzo byłam ciekawa, co słychać u przyjaciółek Dobrosławy i Beaty na Żuławach, które poznałam w pierwszej części cyklu Żuławska miłość, gdzie możecie poznać historię Dobrusi. 

Zimowe Żuławy to opowieść o Beacie, właścicielce małego pensjonatu  na Żuławach, który prowadzi przy wsparciu mamy i ojczyma. W tym roku jest zdana sama na siebie, bo rodzice są w sanatorium, a jej kucharka Renata opiekuje się chorą wnuczką. Do pensjonatu zjeżdżają pensjonariusze, w większości emeryci, stali bywalcy, którzy uwielbiają to miejsce, a Beata traktuje ich jak rodzinę. Pojawia się też mężczyzna, który lekko zawraca w głowie Beacie, która tęskni za drugą połówką, szczególnie w tym przedświątecznym czasie. Jest jednak mądrą kobietą i życie szybko weryfikuje, że to nie jest partner dla niej, a jednak okazuje się, że i dla niej żuławska ziemia znalazła drugą połowę, a bliski sąsiad okazuje się bardzo wartościowym człowiekiem, który z każdym dniem zyskuje jej podziw i miłość.

Zimowe Żuławy to ciepła, wzruszająca i optymistyczna powieść o miłości utkana w klimacie świątecznych Żuław -aż ma się chęć pojechać do tego pensjonatu na święta! Poczułam ten klimat, poczułam zapach i smak świąt i pomimo, że kocham lato, to ta książka pokazała, że jest na co czekać - święta już tuż tuż :) 


Książka dostępna  w formacie e-book na Legimi.pl




1 komentarz:

  1. Dla mnie jeszcze na świąteczne lektury za wcześnie, ale będę pamiętała o tej książce.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...