środa, 23 kwietnia 2014

Yankee Candle - przygodę czas zacząć :)


Skorzystałam przed Świętami z darmowej dostawy w sklepie Goodies.pl i rozpoczęłam moją przygodę z pachnącymi woskami Yankee Candle.  
A szaleństwo spłynęło na mnie dzięki dwóm zapacho-maniaczkom Agnieszce i Kasi - dzięki dziewczyny za natchnienie :) 

A oto i początek mojej nowej namiętności :)


Na dzisiejsze deszczowe popołudnie i wieczór do mrocznej lektury "Szeptów lasu" wybrałam wosk Black Plum Blossom. 

Under the Palms (Wosk)


Zapach szybko rozszedł się po domu - ciepły, mroczny, ciężkawy zapach. Wyczuwa się śliwki, wanilię, lekką nutę kadzidła. Idealnie nadawał się do mojej lektury i aromatycznej herbaty pigwowej.



Jest bossssko :)


A woski i świece zapachowe Yankee Candle możecie nabyć 


Sklep internetowy Goodies.pl

3 komentarze:

  1. Ha ha :D też dziś śliweczka się u mnie pali :P
    zobaczysz jak to wciąga ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z kolekcji Q2 to jedyny zapach, który za stałe zagości w mojej biblioteczce :) Woskomaniacy górą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj pięknie musi pachnieć. Koniecznie muszę Śliwkę kupić:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...